No et tallis! Participa amb comentaris!

diumenge, de febrer 24, 2008

Sant Pere de Torelló 0 - Sant Feliu de Codines 3


Ja estan penjades les fotografies del partit fetes per Jose Luís Hidalgo.
Hem guanyat 0-3.
Ha estat un partit molt dur. Prova d'això és la lesió del meu germà (Ruben Hidalgo) en una entrada molt forta per part d'un migcampista dels Sant Perencs als 2 minuts de partit en una jugada sense cap perill i, també, la meva lesió (David Hidalgo) en una entrada també molt forta sense oportunitat de disputar la pilota per part d'un davanter Osonenc als minuts finals. Àlex Balaguer també es va retirar perquè li va pujar el bessó.

Els gols els van posar Ruben Rodríguez en la rematada d'un còrner i Ricard Coca amb dos gols, un de penal comès sobre Oriol Vallcorba, i l'altre amb una fantàstica jugada on Vallcorba dóna un excel·lent passada a Ricard, que col·loca l'esfèric prop de l'escaire del Sant Pere, tot un golàs.

Amb aquesta victòria callem boques de la gent que encara ara, no ens prèn en serio en aquesta lliga, els quals no creien en la nostra victòria a domicili a Sant Pere de Torelló.

Podeu veure les fotografies a la nostra galeria o directament amb el següent link:
Sant Pere de Torelló 0 - Sant Feliu de Codines 3

VISCA EL SANT FELIU!

6 comentaris:

  1. Tot molt bé. Una petita observació: jo em vaig retirar perquè se'm va pujar el bessó al no estar acostumat de jugar tot un partit sencer. Ànims als germans Hidalgo i que es recuperin.
    A seguir endavant!

    Àlex Balaguer

    ResponElimina
  2. que jugava el taylor amb el santperenca o que?

    ruben! ja et vaig dir que quan marquis facis perdi!

    ResponElimina
  3. com vau veure l'arbritatge?

    ResponElimina
  4. Bastant penos el arbitratge la veritat...

    Alex pensaba que era per molesties de la teva lesio! Doncs o rectifico noi.

    Una cosa que no e ficat, el meu germa esginç de lligament, estara entre 2 o 3 setmanes com a minim si tot surt bé... jo 15 dies, rotura fribrilar al quadriceps... vaya guarros aquets del Sant Perenca...

    ResponElimina
  5. ok krak, ben rectificat.

    roda 0 torelló 0

    Àlex

    ResponElimina
  6. http://www.futbolcatalunya.com/Foro/phpBB2/viewtopic.php?p=94241#94241

    No se com es fa un link. Però és del foro aquell de catalunya. M'he registrat i he contestat a un que feia una crònica del nostre partit una mica "fora de lloc" i "objectiva".

    A veure què em contestarà ara, xd

    Àlex Balaguer Ruiz. 2008

    ResponElimina