No et tallis! Participa amb comentaris!

divendres, de març 28, 2008

Tema sopar de cada final de mes

Benvolguts companys, com ja sabeu cada final de mes anem a sopar tots junts al bar del camp de futbol, tot i que la setmana passada alguns membres de l'equip ja vem anar a sopar.Doncs bé, m'ha arribat la informació de Robben Hidalgo que demà no anirem a sopar a "Can Meya".

Per una part me'n alegro i per l'altra també. Ara bé, m'agradaria saber si se sap el lloc on anirem a sopar i si no se sap, que sortissin algunes propostes. Jo proposo el Bar Winner, si es reserva amb temps hi ha lloc de sobres i quedaríem ben farts.

De fet, tot això m'interessa realment poc, el que em motivaria és aconseguir que anessim tot l'equip o la majoria de festa després del sopar.Crec que és factible, no cal anar a Vic, anant a les Carpes del Cim o a Granollers mateix ja ens ho passaríem bé.

Sé que és una mica tard per anunciar el tema, però aquests dies he estat fora i m'ha resultat impossible fer-ho abans.

Gràcies per la vostra comprensió.

Atentament, el nº6, però que en realitat he sigut el 4, continuu sent el 4 i seré el 4.

3 comentaris: