No et tallis! Participa amb comentaris!

dimarts, de març 18, 2008

El Sant Feliu deixa escapar 2 punts de casa contra el Pradenc

Sant Feliu de Codines 1 - 1 Pradenc

Una vegada més, els Sant Feliuencs no van saber aprofitar l'ocasió d'escapar-se de La Garriga que, just el dia anterior, va perdre a casa. I és que, en tot el que portem de temporada el St.Feliu ha desaprofitat totes les oportunitats que han tingut per distanciar-se dels seus immediats perseguidors.

El partit va començar amb 2 equips molt ben plantats sobre el terreny de joc i una primera part dominada per l'equip local, fent valer el factor camp. En els primers minuts el St.Feliu va deixar clar les seves intencions d'endur-se la victòria amb una molt bona ocasió per marcar gràcies a una veloç internada del jove talent Eloi Nortes i la posterior rematada de l'Hinojosa petit (mestre i stripper) arran de pal i una potent rematada de cap del incombustible central Ruben Rodríguez per sobre del travesser.Passaven els minuts i tot el perill del Pradenc eren xuts llunyans atrapats per Ton sense problemes. Fins que al 38'54'', l'experimentat davanter Lluís Hinojosa controla d'esquena a la porteria una pilota bombejada amb precisió per Montxi i amb una acció d'habilitat i destresa es desfa del defensor per anotar el 1-0 al marcador.

A la 2a part, un Pradenc ofensiu i combatiu contrastava amb un St.Feliu relaxat i adormit que, mica en mica, veia com anaven passant els minuts i el Pradenc apretava cada cop més. Fins que al 41'34 va arribar el gol d'una falta lateral molt ben picada i una rematada al costat esquerra de la porteria de Ton després d'un petit batibull dins l'àrea petita. En els cinc minuts restants es va trencar el partit i els dos equips van gaudir de bones ocasions per marcar, però cap es va materialitzar.

En definitiva, el St.Feliu continua mantenint el trist apunt de no haver guanyat a cap dels 5 equips capdavanters de la lliga. Una estadística que hauràn de trencar si volen pujar a 1a regional, és palès. Tal com bé diu Xavi Hérnandez al Barça: hem d'espavilar.

Fotos del partit: Sant Feliu de Codines 1 - Pradenc 1
Partit de la primera volta: (3-1) El Sant Feliu es deixa 3 punts a Pradenc

11 comentaris:

  1. I agraïr a la ràdio del poble i a l'equip del Tu Jugues x la retransmissió k van fer del partit i tot el tinglado k van montar davant del institut k se m'havia oblidat!!

    Gran tasca la k estàn fent akets senyors x mantenir viu l'esport en el nostre poble, admirable.( tot i k després el Pep els critiki x l'eskena, xo bueno això ja és un altre tema )

    ResponElimina
  2. Partidas aquest diumenge al camp!!! em va agradar molt el pradenc crec que es dels millors equips que ha passat pel camp, donar tot el meu recolzament a la radio del poble ja que fan una tasca super important i fomenten molt el que mes ens agrada a tots que es l'esport!! aquest del nortes pobre nano esta ben alocat!!!

    ResponElimina
  3. bona cronica eloi.
    saber encaixar les critiques ens anira be pels proxims partits

    ResponElimina
  4. bona cronica noi! Ens va faltar matar el partit a la primera part joder... si, un punt endavant ja es, pero si estiguesim a 3...

    ResponElimina
  5. a 6 volies dir no?
    Àlex

    ResponElimina
  6. xD aixo mateix jajajajaja ho sentu!

    ResponElimina
  7. Molt bé David, tu dedica't a dir-li al teu pare k vagi fent fotos i jasta xk de la resta t'enteres ben aviat poc.

    Igual k el rafa k aket kuan vingui al igual sap k nem 2ns encara...

    x cert, no se si us heu fixat xo aket partit el Hidalgo pare ha fet més fotos a la gent de darrere, aviam kines keixes tindrà ara el Pubrinho.

    ResponElimina
  8. Vaya colla... entre lamatista k no s'entera, el pep k va rajant d la radio x darrera, el pobre eloi, l'empanat del balaguer, el raul k ja tocava k comentes alguna coseta...
    respecte a les fotos ja era hora k el pare hidalgo ens dediqués més atenció a la línia defensiva, k ja fa molts partits k estem en línia ascendent i ens fan molt pocs gols últimament. és la feina bruta però s'ha d'apreciar, amb el raul al camp encara no hem encaixat cap gol, el javi està de puta mare, el marc també, el monchi, el macià, el joanet... i tapem les carències k tenim al mig del camp...;p

    per cert el palmeres és un crack!!! vaya lliçó va donar ahir per vic...

    ResponElimina
  9. Estic totalment d'acord amb el ruben sobretot a l'ultim comentari lliço impressionant de palmeres a la disco de vic, vaig quedar acollonit va quedar demostrat que es un killer de discoteca, mencio especial tambe per nortesiano ja que prova nano aixo de ballar no es lo seu, jo estic en baixa forma no se que em passa que les dones no em fan cas aixo d'anar amb el palmeres no es bo se les emporta totes i no es conya!!!! em sembla que hasta algun tio li tirava la canya!!! molt bona setmana santa a tots ens trobem el dimarts petons a les novies de part meva!!!

    ResponElimina
  10. Estic totalment d'acord amb el ruben sobretot a l'ultim comentari lliço impressionant de palmeres a la disco de vic, vaig quedar acollonit va quedar demostrat que es un killer de discoteca, mencio especial tambe per nortesiano ja que prova nano aixo de ballar no es lo seu, jo estic en baixa forma no se que em passa que les dones no em fan cas aixo d'anar amb el palmeres no es bo se les emporta totes i no es conya!!!! em sembla que hasta algun tio li tirava la canya!!! molt bona setmana santa a tots ens trobem el dimarts petons a les novies de part meva!!!

    ResponElimina
  11. Peeeeeeeep! Amb un cop que diguis tonteries ja en tenim prou xD
    en rubén nomes escriu que per rajar el tiu! Si utilitzes el temps per escriure croniques en comptes de per rajar tant la podria fer cada setmana! Ferran eres el puto amo!!!!

    ResponElimina